تصمیمات جدید کمیته عالی کرونا در عمان

کرونا در عمان

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و عمان، کمیته عالی کرونا در عمان به ریاست سید حمود بن فیصل البوسعیدی ، وزیر کشور تشکیل و تصمیمات جدیدی به شرح زیر اتخاذ شد:

– تداوم بستن مرزهای زمینی تا اطلاع ثانوی به استثنای تردد کامیون ها.

– امکان بازگشت شهروندان عمان به سلطنت عمان از طریق مرزهای زمینی تا 12 صبح روز یکشنبه 21 فوریه

– تمام شهروندان عماني كه از طريق مرزهای زميني وارد عمان مي شوند بايد با هزينه خود و رعایت ساير موازین ، قرنطينه سازمانی شوند.

– کمیته عالی همچنین در مورد قرنطینه سازمانی اجباری برای همه مسافرانی که از طریق مرزهای زمینی ، دریایی و هوایی وارد عمان می شوند تصمیم گرفت که با هزینه شخصی افراد باید سپری کنند. این امر به سبب عدم رعایت قرنطینه خانگی و دیگر ضوابط توسط مسافران ورودی اعمال شده است.

– تعطیلی کلیه فعالیت های تجاری در استان الشرقیه شمالی از ساعت 7 عصر تا 6 صبح از جمعه 12 فوریه به مدت 14 روز به استثنای ایستگاه های سوخت, مراکز بهداشتی و داروخانه های خصوصی

– تعطیلی سواحل و پارکهای عمومی در تمام استانهای از پنجشنبه 11 فوریه به مدت دو هفته.

– ممنوعیت هر نوع تجمع و اجتماعات خانگی

– کاهش پنجاه درصدی ورود مراجعین به موسسات دولتی و خصوصی, مراکز خرید ، رستوران ها و اماکن ورزشی از جمعه 12 فوریه تا اطلاع ثانوی

– اجتناب از سفرهای خارجی مگر در صورت ضرورت

– الزام شرکتهای هواپیمایی به اطمینان از رعایت قانون قرنطینه سازمانی (هتلی) مسافران ورودی

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و عمان, سازمان هواپیمایی عمان اعلام نمود برای تمام پروازهای ورودی به عمان, از روز دوشنبه ۱۵ فوریه, کلیه شرکتهای هواپیمایی موظف به بررسی واچر رزرو هتل حداقل برای یک هفته ای مسافران ورودی به عمان در هنگام مراجعه به کانترهای پذیرش پرواز در فرودگاههای مبدا مبنی بر رعایت قرنطینه سازمانی (هتلی) می باشند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!