دانلود اظهارنامه انحلال شرکت

در صورتی که شرکت شما سود دهی کافی رو نداره یا حتی زمانی که شما با شرکاء خود  به مشکل خوردید و قصد ادامه شراکت ندارید میبایست طی صورتجلسه ای انحلال شرکت خود را در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسونید و پس از اون اظهارنامه انحلال شرکت تون رو به اداره مالیات تحویل دهید .

اظهارنامه انحلال چیست ؟

شرکتها موظفند پس از ثبت صورتجلسه انحلال خود در اداره ثبت شرکتها و جهت نهایی شدن امور انحلال طی اظهارنامه ای انحلال خود را به اطلاع اداره مالیات نیز برسانند و با این کار پرونده مالیاتی شرکت خود را بسته و انحلال شرکت را به طور رسمی ثبت کنند .

اظهارنامه انحلال

شرکتهایی که باید اظهارنامه انحلال تحویل مالیات بدهند 

یک باور غلط که بین عموم جا افتاده اینه که شرکتهای تازه تاسیسی که پس ازمدت کوتاهی اقدام به انحلال شرکت خود میکنند نیازی به ارائه اظهارنامه انحلال به اداره مالیات ندارند ، در صورتی که یک روز پس از ثبت شرکت اقدام به انحلال شرکت خود میکند ارائه اظهارنامه انحلال  به اداره مالیات الزامی است و در صورت عدم ارائه این اظهارنامه پرونده مالیاتی شما همچنان در اداره مالیات باز است .

دانلود اظهارنامه انحلال

در نظر داشته باشید جهت ارائه اظهارنامه انحلال به اداره مالیات می بایست ثبت نام اینترنتی و تشکیل پرونده مالیاتی شرکت تون را تکمیل کرده باشید و شرکت شما حتما دارای کد اقتصادی باشد .

دانلود اظهارنامه انحلال

دانلود اظهارنامه انحلال

در نهایت پس از داشتن تمام شرایط و مراجعه به ممیز مالیاتی مربوطه ، از شما درخواست اظهارنامه انحلال شرکت مکنند این اظهارنامه باید شرایط خاصی داشته باشد و برخی موارد باید در آن رعایت شود، در ادامه ما فایل پی دی اف مربوط به اظهارنامه انحلال شرکت رو براتون میزاریم فقط کافیست این فایل رو دانلود کنید و پس از دانلود اظهارنامه انحلال اون رو پرینت بگیرید و قسمت های مربوطه رو پر کنید و به واحد مالیاتی مربوطه تحویل دهید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!